logo_ukr_sinij-scaled

Висновки щодо технічного обстеження будівельних конструкцій будівель НУ “Чернігівська політехніка”

5 квітня 2022 року на засіданні Кабінету Міністрів України було затверджено механізм проведення обстеження пошкоджених в результаті збройної агресії росії будівель і споруд, зокрема об’єктів критичної інфраструктури, для визначення можливості їх подальшої експлуатації, виконання відновлювальних робіт або демонтажу.

Національний університет «Чернігівська політехніка» зазнавши пошкоджень та часткових руйнувань інфраструктури під час активних бойових дій у місті Чернігів, звернувся до ПП «ЮА ІНЖИНІРИНГ» з необхідністю проведення технічного обстеження будівельних конструкцій будівель університету.

Відповідно до технічних звітів та акту здачі-прийняття послуг з обстеження пошкоджених об’єктів та розробки дефектного акту від 26 липня 2022 року виконаних послуг з проведення технічного обстеження будівельних конструкцій будівель Навчально-адміністративного корпусу № 1, навчально-лабораторних корпусів № 2, 3, 4 (вул. Шевченка, 95), надано наступні висновки:

Навчально-адміністративний корпус № 1 – стан об’єкту в цілому визначається як задовільний (друга категорія технічного стану). Придатний до експлуатації та реконструкції (капітального ремонту).

Навчально-лабораторний корпус № 2 – стан триповерхової частини будівлі в цілому визначається як задовільний (друга категорія технічного стану). Придатний до експлуатації та реконструкції (капітального ремонту), одноповерхової прибудови – аварійний (четверта категорія технічного стану).

Навчально-лабораторний корпус № 3 – стан будівлі в цілому визначається як задовільний (друга категорія технічного стану). Придатний до експлуатації та реконструкції (капітального ремонту).

Навчально-лабораторний корпус № 4 – стан будівлі в цілому визначається як задовільний (друга категорія технічного стану). Придатний до експлуатації та реконструкції (капітального ремонту).

Враховуючи вищезазначені висновки, інфраструктура університету є безпечною для перебування у приміщеннях здобувачів вищої освіти, співробітників та науково-педагогічних працівників.