Вітаємо переможців Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт «Siver Student Science»! 🏆
02.12.2025 відбулась підсумкова конференція Міжнародного конкурсу студентських наукових робіт «Siver Student Science» зі спеціальності «Маркетинг»
З радістю оголошуємо результати конкурсу та вітаємо здобувачів вищої освіти, чиї наукові дослідження отримали найвищу оцінку експертної комісії.
🥇 Дипломи I ступеня отримали:
- Шевченко Катерина; Сумський державний університет; наукова робота: «Нейромаркетинг як сучасний механізм ефективної комунікації зі споживачем»; науковий керівник – Чигрин Олена Юріївна.
- Іващенко Анна; Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка»; наукова робота: «Екоорієнтований маркетинг: адаптація стратегій підприємств до нових екологічних цінностей споживачів»; науковий керівник – Кулакова Світлана Юріївна
- Бабала Андрій; Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу; наукова робота: «Формування системи ABM маркетингу в сервісних організаціях»; науковий керівник – Перевозова Ірина Володимирівна
- Макарцева Юлія; НУ «Чернігівська політехніка»; наукова робота: «Трансформація цифрової поведінки споживачів в умовах воєнного стану: фактори, тенденції та наслідки для бізнесу в Україні»; науковий керівник – Москаленко Валентина Анатоліївна
🥈 Дипломи II ступеня отримали:
- Свиридюк Анастасія; Державний університет телекомунікацій; наукова робота: «Шляхи впровадження інноваційних підходів до оцінки ефективності рекламної діяльності у рамках цифрової стратегії»; науковий керівник – Ромащенко Ольга Сергіївна
- Михайлова-Сопа Софія; Державний біотехнологічний університет; наукова робота: «Маркетингова стратегія просування підприємства ресторанного господарства у цифровому середовищі»; науковий керівник – Прядко Ольга Миколаївна
- Ладиженко Наталія; НУ «Запорізька політехніка»; наукова робота: «Роль фанатських спільнот у формуванні маркетингових стратегій бренду Wizarding World»; науковий керівник – Павлішина Ніна Михайлівна
- Полушина Софія; Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна / ННІ «Українська інженерно-педагогічна академія»; наукова робота: «Вплив мікроінфлюенсерів на просування українських брендів»; науковий керівник – Кононов Олександр Іванович
- Донець Вадим; Національний університет «Львівська політехніка»; наукова робота: «Adjusting airlines’ marketing strategies and improving their business models under force-majeure circumstances»; науковий керівник – Мних Ольга Богданівна
- Таран Нана; НТУ «Дніпровська політехніка»; наукова робота: «Цифрові інструменти для просування благодійних ініціатив в умовах воєнного часу»; науковий керівник – Пілова Катерина Петрівна
🥉 Дипломи III ступеня отримали:
- Петен Євгенія; Львівський національний університет імені Івана Франка; наукова робота: «Дослідження впливу культурних чинників споживчої поведінки в маркетинговій діяльності на міжнародному ринку»; науковий керівник – Кушнір Тарас Михайлович
- Головко Анастасія; Державний університет «Київський авіаційний інститут»; наукова робота: «Analysis of the airline’s service complex potential for diversification»; науковий керівник – Чернишов Олександр Юрійович
- Макаренко Андрій; Сумський національний аграрний університет; наукова робота: «Підвищення конкурентоспроможності аграрного підприємства на основі удосконалення його інноваційної політики»; науковий керівник – Лишенко Маргарита Олександрівна
- Волкова Євгенія; Національний університет «Львівська політехніка»; наукова робота: «Дослідження впливу чинників на попит чайної та кавової продукції у період війни (на прикладі продукції АТ «Мономах»)»; науковий керівник – Бочко Олена Юріївна
- Толокнєєва Аліна; ННІ «Українська інженерно-педагогічна академія», ХНУ ім. В.Н. Каразіна; наукова робота: «Елементи гейміфікації у цифровому маркетингу освітніх послуг: сучасні підходи, інструменти та перспективи розвитку»; науковий керівник – Черняєва Анна Олександрівна
- Гават Софія; Карпатський національний університет ім. Василя Стефаника; наукова робота: «Цифровий маркетинг як засіб просування бренду: порівняльний аналіз digital-стратегій»; науковий керівник – Благун Іван Іванович
- Карпенко Аліна; Державний біотехнологічний університет; наукова робота: «Інтеграція соціально-етичного маркетингу у маркетингову стратегію підприємства з урахуванням поведінкових патернів споживачів»; науковий керівник – Пахуча Еліна Вікторівна
- Халявка Марія; Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця; наукова робота: «Маркетингові детермінанти та особливості формування споживчої поведінки домогосподарств в умовах трансформаційної економіки України»; науковий керівник – Шиян Дмитро Вікторович
- Олійник Володимир; Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу; наукова робота: «Удосконалення стратегії просування бренду на засадах digital-маркетингу для закладу ресторанного типу»; науковий керівник – Обельницька Христина Володимирівна
Особливу подяку висловлюємо проректору з наукової роботи Національного університету «Чернігівська політехніка», Приступі Анатолію Леонідовичу, кандидату технічних наук, доценту за сприяння і підтримку у проведенні конкурсу, а також експертам галузевої конкурсної комісії Міжнародного конкурсу наукових робіт здобувачів вищої освіти зі спеціальності «Маркетинг»:
- – Піловій Катерині Петрівні, кандидату економічних наук, доценту, декану фінансово-економічного факультету Національного технічного університету «Дніпровська політехніка».
- – Хоменко Інні Олександрівні, доктору економічних наук, професору, завідувачу кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Навчально наукового інституту бізнесу, економіки та адміністрування Національного університету «Чернігівська політехніка».
- – Савицькій Наталії Леонідівні, доктору економічних наук, професору, завідувачу кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом Державного біотехнологічного університету.
- – Перевозовій Ірині Володимирівні, доктору економічних наук, професору, завідувачу кафедри підприємництва та маркетингу Інституту економіки та менеджменту Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу.
- – Чобіток Вікторії Іванівні, доктору економічних наук, професору, в.о. завідувача кафедри маркетингу та торговельного підприємництва Харківського національного університету імені В.Н. Каразіна.
- – Куваєвій Тетяні Володимирівні, кандидату економічних наук, доценту, завідувачу кафедри маркетингу Національного технічного університету «Дніпровська політехніка».
- – Обельницькій Христині Володимирівні, кандидату економічних наук, доценту, доценту кафедри підприємництва та маркетингу Інституту економіки та менеджменту Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу.
- – Ільчуку Валерію Петровичу, доктору економічних наук, професору, професору кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Національного університету «Чернігівська політехніка».
- – Бабаченко Ларисі Валентинівні, кандидату економічних наук, доценту, доценту кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Національного університету «Чернігівська політехніка».
- – Москаленко Валентині Анатоліївні, кандидату економічних наук, доценту, доценту кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Національного університету «Чернігівська політехніка».
- – Лисенко Ірині Володимирівні, кандидату економічних наук, доценту, доценту кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Національного університету «Чернігівська політехніка».




