Опановуємо стандарти недискримінаційної реклами
18 грудня 2018 року Центр ґендерної освіти ЧНТУ спільно з кафедрою маркетингу, РR- технологій та логістики за сприяння регіонального представництва Індустріального ґендерного комітету з реклами в Чернігівській області провели навчально-методичний семінар «Організаційно-методична підготовка до проведення дослідження «Секс більше не продає!». Захід є початковим етапом дослідження поінформованості студентів Чернігівського національного технологічного університету щодо проявів сексизму та гендерних стереотипів у рекламі, що проводитиметься в другому семестрі поточного навчального року.
Завідувачка кафедри маркетингу, РR-технологій та логістки Жидок В. В. пояснила зміст понять «сексизм» та «гендерні стереотипи». Доцентка Забаштанська Т.В. ознайомила присутніх зі стандартом недискримінаційної реклами за ознакою статі та критеріями, за якими реклама визнається дискримінаційною, а також провела інтерактивну вправу, що дала змогу присутнім висловити свої думки щодо сучасного рекламного контенту. Керівниця ЦҐО ЧНТУ Ємець Н.А. визначила основні етапи дослідження та поінформувала про завдання, котрі будуть стояти перед волонтерами Чернігівського національного технологічного унверситету.
Організатори сподіваються, що така робота сприятиме подоланню ґендерних стереотипів у молодого покоління, популяризації толерантності та паритету у суспільстві.