Основні напрямки діяльності
ПСИХОЛОГІЧНЕ КОНСУЛЬТУВАННЯ
Індивідуальні консультації з особистих проблем:
- невпевненість у собі, подолання комплексів;
- вирішення конфліктних ситуацій;
- стресові і депресивні стани;
- проблеми у спілкуванні з однолітками, викладачами, батьками;
- проблеми в період адаптації;
- особисті проблеми та ін.
ПСИХОЛОГІЧНІ ТРЕНІНГИ
Психологічна служба пропонує проведення тренінгів за такими програмами:
1. «Крок до самореалізації».
Програма містить такі тренінги:
- Тренінг комунікативної компетентності.
- Тренінг розвитку лідерських якостей.
- Тренінг розвитку самооцінки та успіху у житті.
- Тренінг цілепокладання та позитивної мотивації .
- Тренінг «Конфлікти та шляхи їх вирішення».
- Тренінг самопізнання «Таємниці мого внутрішнього «Я»».
- Тренінг подолання гендерних стереотипів
Тренінги допоможуть здобувачам вищої освіти:
- розвинути упевненість в собі;
- правильно розставити пріоритети та відділити важливе від другорядного;
- ефективно планувати свій час, ставити мету, розбивати її на задачі;
- ефективно та вільно спілкуватись;
- розширити діапазон сприйняття себе;
- посилити позитивний образ власної особистості;
- підвищити відповідальність за власні думки, почуття та дії;
- сформувати вміння ставити собі кар’єрні цілі;
- налагодити відносини в новому колективі;
- знайти в собі ресурси для життя, уміння розуміти краще людей та самого себе;
- подолати бар’єри, які заважають повноцінному самовираженню, саморозвитку, самовдосконаленню.
2. Тренінги адаптації першокурсників.
Майже всі здобувачі вищої освіти вступили у вуз після школи. Для них змінюється середовище, умови, коло оточення і спілкування. Навчання у вузі вимагає активності у навчально-пізнавальній діяльності, уміння контролювати себе та розподіляти свій час раціонально, налагодження спілкування та встановлення контактів. Для кращої і швидшої адаптації до нових умов і оточення пропонуються тренінги адаптації.
ПСИХОЛОГІЧНА ДІАГНОСТИКА
Індивідуальна та групова психологічна діагностика:
- якостей особистості;
- комунікативних особливостей особистості;
- особливостей темпераменту і характеру особистості;
- психологічного стану особистості та впливу зовнішніх факторів.
КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНА РОБОТА
Сприяння створенню умов для збереження психологічного і психічного здоров’я, соціального та інтелектуального розвитку здобувачів освіти, надання психологічної та соціально-педагогічної підтримки всім учасникам освітнього процесу.
ПСИХОЛОГІЧНА ПРОСВІТА
Формування психологічної компетентності та психологічної культури в учасників навчально-виховного процесу:
- як впоратися із панікою під час карантину;
- способи подолання негативних емоцій;
- як самостійно подолати панічну атаку;
- прийоми запам’ятовування інформації та ін.
Науково-популярна література:
Е.Берн «Ігри, в які грають люди»
І.Д.Ялом «Лікування від кохання та інші психотерапевтичні новели»