«TURBO: освітня програма для розвитку малого і середнього бізнесу». Просування на глобальних маркетплейсах: інструменти виходу на світові ринки
Тривають заняття мікрокредитної освітньої програми перепідготовки та соціальної адаптації внутрішньо переміщених осіб у межах проєкту «Реакція університетів на великі перешкоди: створення стійкої вищої освіти для реагування та управління суспільними кризами (TURBO)».
У межах курсу «Основи бізнес-проєктування» розпочато вивчення модуля «Просування на глобальних маркетплейсах», який знайомить учасників і учасниць із сучасними можливостями ведення бізнесу через міжнародні електронні платформи.
Навчання охоплює чотири тематичні блоки: основи та принципи роботи на глобальних маркетплейсах; дослідження та вибір ніші для виходу на глобальні ринки; етапи виходу компаній на маркетплейси; стратегії просування продукції на глобальних платформах. Модуль проводить Лариса Бабаченко, к.е.н., доцентка, доцентка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики.
Фінальне завдання курсу передбачає практичну роботу над вибором найбільш відповідного маркетплейсу для власної бізнес-ідеї з урахуванням цільової аудиторії, конкурентного середовища та логістичних параметрів.
Довідково:
Проєкт «Реакція університетів на великі перешкоди: створення стійкої вищої освіти для реагування та управління суспільними кризами» (Проєкт 101129315 — TURBO) має на меті підвищення стійкості, готовності та оперативності вищих навчальних закладів в Україні через розбудову їхнього потенціалу, вдосконалення компетенцій та обмін досвідом.
Цей проєкт отримав фінансування від Європейського Союзу (ERASMUS-EDU-2023-CBHE) згідно з Грантовою угодою № 101129315. Цей матеріал відображає лише позицію його авторів і не обов’язково збігається з офіційною позицією Європейського Союзу.