photo_2024-07-02_21-27-54

Реалізовано курс підвищення кваліфікації

Реалізовано курс підвищення кваліфікації «Мистецтво менторства і тьюторства: сучасні практики для викладачів» в рамках міжнародного проєкту Еразмус+ КА2 PROMENT 

Вітаємо науково-педагогічних працівників з проходженням курсу підвищення кваліфікації «Мистецтво менторства і тьюторства: сучасні практики для викладачів» (1 кредит ЄКТС).

Програма впроваджена в рамках міжнародного проєкту Еразмус+ КА2 PROMENT «Сприяння професійній освіті та активній участі студентів через становлення комплексної системи менторства та тьюторства у ЗВО».

У рамках курсу 25-27 червня 2024 року викладачі опанували функціональні засади та основні схеми менторства і тьюторства у закладах вищої освіти, а також практичні аспекти розвитку менторства і тьюторства у закладах вищої освіти.

Спікери та розробники курсу:

  • Ремньова Людмила Михайлівна, кандидат економічних наук, професор, завідувач кафедри управління персоналом та бізнес-технологій Національного університету «Чернігівська політехніка»;
  • Холявко Наталія Іванівна, доктор економічних наук, професор, професор кафедри фінансів, банківської справи та страхування Національного університету «Чернігівська політехніка»;
  • Вербицька Анна Вікторівна, кандидат наук державного управління, доцент, завідувач кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики Національного університету «Чернігівська політехніка»;
  • Дивнич Ганна Андріївна, кандидат наук державного управління, доцент, доцент кафедри іноземної філології Національного університету «Чернігівська політехніка».

У результаті проходження курсу підвищення кваліфікації науково-педагогічні працівники набули такі компетентності:

  • – розуміння теоретичних засад та практичних аспектів реалізації менторства і тьюторства в умовах закладу вищої освіти;
  • – здатність впроваджувати програми менторства та тьюторства для підтримки здобувачів вищої освіти у їхньому навчанні, професійному та особистісному розвитку;
  • – здатність створювати сприятливі умови для саморозвитку та самовдосконалення здобувачів вищої освіти через менторські/тьюторські програми та ін.