Презентація результатів «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами»
24 грудня 2021 року в Національному університеті «Чернігівська політехніка» відбулася презентація результатів «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами», що проводилося Українською Асоціацією Маркетингу в лютому-травні 2021 року.
Модератором Презентації результатів дослідження виступила Анна Вербицька, завідувачка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики НУ «Чернігівська політехніка».
З вітальним словом до учасників заходу звернулись проректорка з науково-педагогічної та виховної роботи НУ «Чернігівська політехніка» Ольга Мельник.
З ключовими результатами «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами» ознайомила запрошених гостів Тетяна Забаштанська, доцентка кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, представниця Чернігівського регіонального представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами. Висновки ґрунтуються на всеукраїнському репрезентативному опитуванні 2410 респондентів/ток та результатах трьох експериментів, в тому числі один з яких – за допомогою технології eye-tracker.
Серед запрошених учасників презентації: Юлія Дарницька, директорка Агенції регіонального розвитку; Ярослава Сусла, директорка Туристичного інформаційного центру Чернігівської міської ради; Анна Бас, генеральна директорка ПрАТ «Берегиня», спеціалісти Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області; Ольга Бредюк, в.о. начальника відділу економіки, інтелектуальної власності, маркетингу інновацій та організації підготовки наукових кадрів Інституту сільськогосподарської мікробіології та агропромислового виробництва НААН, представники КП «Зеленбуд»; «SendPulse»; ТОВ «Сільпо-ФУД»; Туристичного агентства Coral Travel; ГО «Чернігів Європейський»; науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики, здобувачі вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг».
Результати «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами» викликали жваве обговорення серед зацікавлених сторін.
Зокрема Юлія Дарницька, директорка Агенції Регіонального розвитку, депутатка Чернігівської міської ради, закликала суб’єктів ринку бути відповідальним з рекламним контентом, а споживачів не бути байдужим при виявлення випадків дискримінаційної реклами і звертатись зі скаргами до Чернігівського регіонального представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами.
Ярослава Сусла, директорка Туристичного інформаційного центру Чернігівської міської ради, нагадала присутнім щодо нових вимог Концепції оформлення зовнішніх фасадів будинків з об’єктами громадського призначення в Чернігові та зразки неприпустимого розміщення рекламних конструкцій, особливо з урахуванням почутого звіту.
Валентина Ігнатенко, головна спеціалістка сектору контролю за рекламою, дотриманням антитютюнового та пробірного законодавства Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області навела приклади виявленої дискримінаційної реклами за останні 5 років та кейси щодо боротьби з такими випадками, в тому числі через сплату штрафів.
Презентацію результатів «Дослідження ставлення населення України до дискримінаційної за ознакою статі реклами» проведено з просвітницькою метою для попередження проявів використання суб’єктами ринку дискримінаційної реклами за ознакою статі.
У разі виникнення виявлення рекламних зразків дискримінаційної реклами за ознакою статі звертайтесь до Чернігівського регіонального представництва Індустріального Гендерного Комітету з Реклами за тел. +380639813458 або пишіть на e-mail: [email protected]