photo_2021-12-15_20-59-54

Маркетингове дослідження ринку в’їзних туристів та туристичних дестинацій м. Чернігова-2021

Науково-педагогічні працівники кафедри маркетингу, РR-технологій та логістики разом зі здобувачами вищої освіти освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації» НУ «Чернігівська політехніка» з 18 листопада по 8 грудня 2021 року виконували наукову роботу «Маркетингове дослідження ринку в’їзних туристів та туристичних дестинацій м. Чернігова-2021». Замовником дослідження є Управління культури і туризму Чернігівської міської ради.

Результати проведеного маркетингового дослідження ринку в’їзних туристів та туристичних дестинацій м. Чернігова-2021 було презентовано 10 грудня 2021 року доценткою Забаштанською Т.В. на стратегічній сесії з розробки маркетингової стратегії міста Чернігова, участь у якій взяли здобувачі вищої освіти освітньої програми «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації».

Важливий етап для початку напрацювань маркетингової стратегії у сфері туризму міста Чернігова виконано при цьому саме здобувачами вищої освіти, які в реальних умовах здобули практичні навички проведення маркетингових та ринкових досліджень.