Демо-день «Тьюторство та менторство: історії впливу, синергії та успіху»: пітчинг за результатами 1-го пілотування в рамках проєкту Еразмус+ PROMENT
17 грудня 2024 року в Національному університеті «Чернігівська політехніка» відбувся Демо-день «Тьюторство та менторство: історії впливу, синергії та успіху» за участю Чернігівського ІТ-кластера та університетського Інформаційного центру ЄС.
Подія стала визначним кроком у реалізації проєкту Erasmus+ PROMENT «Сприяння професійній освіті та активній участі студентів через становлення комплексної системи менторства та тьюторства у ЗВО». Під час заходу відбулася демонстрація результатів пілотування програм тьюторства та менторства, обмін досвідом між учасниками, популяризація ініціатив проєкту та підкреслення важливості менторства і тьюторства у розвитку навичок молодих лідерів. Захід проходив у змішаному форматі. До його проведення долучилося понад 50 учасників.
Демо-день розпочався з урочистої церемонії відкриття інтерактивного простору Центру тьюторства та менторства, який оснащений сучасним обладнанням за кошти проєкту і має всі необхідні умови для розвитку студентських ініціатив та підтримки молодих лідерів. У вступному слові ректор НУ «Чернігівська політехніка» Олег Новомлинець підкреслив важливість діяльності такого Центру, а координаторка проєкту PROMENT Людмила Ремньова і керівниця Центру Алла Холодницька поділилися досягненнями за 2024 рік та подальшими перспективами розвитку тьюторських і менторських програм в університеті.
У рамках основних сесій заходу Володимир Базилевич, координатор Інформаційного центру ЄС, презентував результати впровадження програми цифрового менторства в університеті; Владислав Носовець, представник Чернігівського IT-кластеру, поділився досвідом організації курсу «Digital Mentoring Crash Course» для здобувачів вищої освіти; Катерина Гнедіна, координаторка розвитку стартапів, інновацій та проєктного навчання, висвітлила ключову роль менторства у розвитку стартап-екосистеми університету; Алла Нітченко, координаторка програми тьюторства для студентів першого курсу, представила результати пілотування та історії успішної взаємодії тьюторів з тьюті. Здобувачі вищої освіти (тьюті та менті) поділилися успішним досвідом співпраці з тьюторами та менторами під час навчального процесу, стартап-діяльності та участі в інших активностей в межах проєкту.
Демо-день «Тьюторство та менторство: історії впливу, синергії та успіху» в рамках проєкту PROMENT завершився дискусією, рефлексією та нагородженням найактивніших учасників програм тьюторства та менторства грамотами та подяками.