Участь у засіданні Ради роботодавців Національного університету «Чернігівська політехніка»
У рамках реалізації проєкту ERASMUS+ KA2 DEFEP «Дистанційна освіта для майбутнього: кращі практики ЄС у відповідь на запити здобувачів вищої освіти та ринку праці» («Distance Education for Future: best EU practices in response to the requests of modern higher education seekers and labor market») було взято участь у засіданні галузевої секції «Управління та адміністрування» Ради роботодавців НУ «Чернігівська політехніка», що відбулося 20 листопада 2025 року.
Під час обговорення рекомендацій роботодавців щодо можливості розробки курсів підвищення кваліфікації у дистанційному форматі, в рамках реалізації плану сталості результатів проекту Erasmus+ KA2 “DEFEP, спікер Наталія Іванова, д.е.н., професор, завідувачка кафедри «Підприємництва і торгівлі» ознайомила присутніх із вже розробленими продуктами – онлайн-курси «Академічна доброчесність» та «Міжкультурна комунікація» – що наразі доступні громаді. До того ж, враховуючи високий попит на ринку праці на кваліфікований персонал з цифровими та комунікаційними компетентностями, було внесено пропозицію щодо розроблення та втілення у життя низки сертифікатних курсів, як от «Бізнес та управління», «Фінанси та адміністрування», «Торгівля та товарознавство», «Маркетинг», «Управління персоналом» тощо.
Серед пропонованих форматів співпраці увага була зосереджена на спільній розробці програм (створення курсів разом із експертами-практиками відповідно до потреб компанії, галузевих вимог, специфіки робочих процесів), пілотних програмах для окремих компаній (запуск курсу з наступним удосконаленням на основі зворотного зв’язку), можливостях корпоративного замовлення (компанія може замовити розробку унікального мікромодуля, розширений тренінг, повну програму перепідготовки) та участі роботодавців у навчанні (участь бізнесу у створенні контенту, стажуваннях, експертизах, консультаціях).
Враховуючи, що такі складові як стандартизація вимог до структури контенту; щорічний аудит якості освіти; контроль та аналітика ефективності навчання; наявність професійної команди викладачів, тьюторів та меторів; інтеграція інноваційних цифрових технологій у навчальний процес вже закладено у функціонуванння дистанційної та змішаної освіти НУ «Чернігівська політехніка», стейкхолдери мають змогу розраховувати на високу якість пропонованих форматів співпраці.
Проєкт співфінансується Європейським Союзом, проте висловлені погляди та думки належать лише авторам цього проєкту і не обов’язково відображають погляди Європейського Союзу чи Європейського виконавчого агентства з питань освіти та культури. Ні Європейський Союз, ні грантодавець не можуть нести за них відповідальність.

