Підприємницький воркшоп від засновниці бренду “Wooden Page” Світлани Баранової для учасників/-ць мікрокредитної освітньої програми “TURBO”
31 жовтня в межах бізнес-практики мікрокредитної освітньої програми перепідготовки та соціальної адаптації внутрішньо переміщених осіб у рамках проєкту “TURBO” відбувся підприємницький воркшоп від Світлани Баранової, засновниці місцевого бренду “Wooden Page”.
Зустріч мала на меті надихнути учасників та учасниць програми на власні підприємницькі ініціативи та показати, як із ідеї може вирости успішна справа. Спікерка поділилася своєю історією створення бренду. Під час воркшопу Світлана Баранова дала мотиваційні поради щодо подолання внутрішніх бар’єрів, пошуку ресурсів та віри у власні сили, адже саме ці чинники часто стають вирішальними для старту бізнесу. Вона також розкрила особливості маркетингу та продажів, зокрема – важливість визначення цільової аудиторії, як презентувати продукт онлайн та працювати з клієнтами через соціальні мережі.
Зустрічі з підприємцями в межах у межах проєкту “TURBO. Реакція університетів на великі перешкоди: створення стійкої вищої освіти для реагування та управління суспільними кризами” допомагають учасникам/-цям розвивати підприємницьке мислення, бачити нові можливості для самозайнятості та формувати стійкість у реалізації власних бізнес-ідей. Серію воркшопів у межах бізнес-практики організовано у партнерстві з ГО «Чернігів Європейський».
Метою проєкту TURBO «Реакція університетів на великі перешкоди: створення стійкої вищої освіти для реагування та управління суспільними кризами» є підвищити стійкість, підготовленість і реагування українських закладів вищої освіти шляхом нарощування їхнього потенціалу, вдосконалення компетенцій та обміну досвідом.
Цей проект отримав фінансування від Європейського Союзу (ERASMUS-EDU-2023-CBHE) згідно Грантової угоди № 101129315.
Цей матеріал відображає лише позицію авторів і не обов’язково збігається з офіційною позицією Європейського Союзу.
