Центр тьюторства та менторства та Центр гендерної освіти запрошують долучитися до серії менторських зустрічей здобувачок вищої освіти (бакалавр, магістр) та аспіранток (PhD) технічних і природничих спеціальностей.
Програма спрямована на розвиток лідерського потенціалу, формування впевненості у власних силах і залучення молоді до наукових, інноваційних та підприємницьких проєктів.
Календар менторських зустрічей
1. Гендерна рівність у STEM: світовий досвід і українські реалії. Подолання гендерних стереотипів
20.11, 15:00 (онлайн)
Менторка – Алла Нітченко, керівниця Центру гендерної освіти НУ «Чернігівська політехніка»
2. Побудова успішної кар’єри та власного бренду у науково-технічній сфері
25.11, 15:00 (онлайн)
Менторка – Прибитько Ірина, директорка ННІ інженерії, виробництва та будівництва
3. Університет як важливий етап розвитку кар’єри в STEM: наука, стартапи, міжнародні проєкти
27.11, 15:00 (онлайн)
Менторка – Шабардіна Юлія, доцентка кафедри архітектури та дизайну
4. Шлях жінки у світ ІТ: як наука, технології та наполегливість відкривають шлях до інновацій
2.12, 15:00 (онлайн)
Менторка – Ткач Юлія, завідувачка кафедри кібербезпеки та математичного моделювання
5. Воркшоп «STEM без кордонів: жінки, що творять зміни»
4.12, 15:00 (офлайн)
Менторки – Білоус Ірина, завідувачка кафедри інформаційних технологій та програмної інженерії; Савченко Олена, завідувачка кафедри архітектури і дизайну; Дорош Марія, професорка кафедри інформаційних технологій та програмної інженерії; Войцеховська Марія, керівниця Науково-дослідної частини НУ «Чернігівська політехніка»; Дайнеко Юлія, голова правління Чернігівського ІТ кластеру.
Учасниці менторської програми отримають сертифікати про участь, впевненість у власних силах та новий цікавий досвід менторської підтримки
Реєстрація: https://forms.gle/hirQDNquc5pzBdM66
Програма реалізується в межах проєкту Erasmus+ PROMENT «Сприяння професійній освіті та активній участі студентів через становлення системи менторства та тьюторства у ЗВО».
Проєкт співфінансується ЄС. Висловлені думки належать авторам і не обов’язково відображають позицію ЄС чи Європейського виконавчого агентства з питань освіти та культури