ВІДБУВСЯ ДЕМО-ДЕНЬ 2.0 ЗА ПРОЄКТОМ ERASMUS+ PROMENT
17 грудня 2025 року в Національному університеті «Чернігівська політехніка» у змішаному форматі відбувся Демо-день 2.0 «Розбудова системи тьюторства та менторства в університеті: від ідеї до масштабування», присвячений підсумкам другого пілотування в межах проєкту Erasmus+ PROMENT (Project: 101082696). Метою Демо-дня стала популяризація ініціатив проєкту PROMENT і демонстрація практичної цінності тьюторства та менторства для розвитку м’яких навичок і професійних компетентностей студентської молоді.
Захід відкрили вітальними словами ректор НУ «Чернігівська політехніка» Олег Новомлинець, інституційна координаторка проєкту PROMENT від університету Людмила Ремньова та керівниця Центру тьюторства та менторства Алла Холодницька.
У межах Сесії 1 «Менторство як інструмент професійного розвитку студентської молоді» учасники обговорили найкращі практики реалізації у Національному унівеситеті «Чернігівська політехніка» цифрового менторства, професійного менторства та менторства у сфері бізнесу та стратапів. Досвідом поділилися координатор Чернігівського ІТ кластеру Владисоав Носовець, ментори з ІТ-сфери й бізнесу та здобувачі вищої освіти – учасники менторських програм і студентських стартап-команд.
Сесія 2 «Менторство як інструмент інклюзії, підтримки та сталих змін» була присвячена безбар’єрним можливостям і підтримці різних категорій студентства. Зокрема, презентовано пілотування програми менторства для студентів-ВПО у партнерстві з БФ «Рокада», програму менторства для студентів з інвалідністю, реалізовану у партнерстві з Центром інклюзивної освіти, а також програму гендерного менторства для підтримки здобувачок вищої освіти у STEM, реалізовану у співпраці з Центром гендерної освіти. Окрему увагу було приділено досвіду менторству у сфері зелених технологій як складовій формування екологічної свідомості молоді у відповідності до вимог Європейського зеленого курсу.
Під час Сесії 3 «Тьюторські програми як ефективна форма студентської співпраці за принципом «рівний рівному»» було підбито підсумки другого пілотування тьюторства для студентів першого курсу та тьюторства з інтернаціоналізації для студентів, що виїжджають за кордон, окреслено ключові здобутки peer-to-peer підходу у студентській співпраці та сучасні виклики. Своїм досвідом та враженнями від участі в тьюторських програмах поділилися тьютори та тьюті. Фінальним акордом заходу стало нагородження найактивніших учасників.
Захід проведно в межах проєкту Еразмус+ Ка2 PROMENT «Сприяння професійній освіті та активній участі студентів через становлення комплексної системи менторства та тьюторства у ЗВО». Проєкт співфінансується Європейським Союзом; висловлені погляди та думки належать авторам і не обов’язково відображають позицію ЄС або Європейського виконавчого агентства з питань освіти та культури.











