ua en

4-5 квітня 2019 року в Одеському національному політехнічному університеті зібрались 36 найсильніших студентів-маркетологів для участі у ІІ етапі Всеукраїнської студентської олімпіади зі спеціальності «Маркетинг».

Олімпіадні завдання складались з тестів і розрахункових завдань за тематичними напрямами: «Бюджетування рекламної кампанії та методи оцінки її ефективності», «Управління запасами», «Складське господарство», «Методи стратегічного аналізу».

Оцінювання конкурсних робіт учасників здійснювало професійне журі під головуванням завідувача кафедри маркетингу Одеського національного політехнічного університету, д.е.н., професора Окландера Михайла Анатолійовича.

Анастасія Шкулепіна студентка І курсу магістратури спеціальності маркетинг ЧНТУ виборола ІІ місце за результатами ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з спеціальності «Маркетинг».

Досягнення такого результату стало можливим завдяки наполегливій праці Анастасії Шкулепіної та професійній роботі наукового-педагогічного складу кафедри маркетингу, PR-технологій та логістики під керівництвом к.е.н., доц. Жидок В.В.

Бажаємо подальших перемог та творчих злетів!

ОГОЛОШЕННЯ