ua en

26 квітня 2018 року в Харківському національному економічному університетів імені Семена Кузнеця відбувся фінал XII Міжнародного конкурсу студентських маркетингових, PR-проектів та стартапів «Золотий компас», що є унікальним проектом в сучасному освітньому просторі, який об'єднав студентів, викладачів та представників бізнесу з багатьох країн світу з метою формування висококваліфікованих кадрів (заснований у 2007р.) для формування професійних компетентностей у студентів, які навчаються за напрямами: підприємництво, менеджмент (маркетинг), реклама і комунікації, комп'ютерні науки. Тема цього року - Проекти, події та ініціативи для малих міст: бізнес та суспільний сектор.

За результатами попередньої оцінки експертів команда ЧНТУ вийшла у фінал разом із 13 командами, що представляли 8 закладів вищої освіти Харкова, Одеси, Тернополя, Чернігова, Сум та Донецька.

ЧНТУ на високому рівні представила команда під керівництвом професора кафедри теоретичної та прикладної економіки обліково-економічного факультету, д.е.н. Хоменко Інни Олександрівні та доцента кафедри теоретичної та прикладної економіки, к.е.н. Холявко Наталії Іванівни.

Члени команди-переможців від ЧНТУ – студенти обліково-економічного факультету Навчально-наукового інституту економіки:

  • Бороденчик Віталій Юрійович (група ЕК-141);  
  • Чустіль Ірина Олександрівна (група ЕК-141); 
  • Івченко Наталія Володимирівна (група ЕК-141); 
  • Вертійко Артем Андрійович (група ОА-151);  
  • Науменко Дмитро Валентинович (група КБ-151).

У підсумку команда ЧНТУ зайняла перше місце у секції «START-UP ПРОЕКТИ» із проектом «EcoChe».

Вітаємо переможців!

ОГОЛОШЕННЯ