ua en

Програма обміну для студентів вищих навчальних закладів (Global UGRAD) – це програма культурного обміну, яка здійснюється Бюро у справах освіти та культури Державного департаменту США та підтримується народом Сполучених Штатів Америки. Ця міжнародна освітня та культурна програма обміну підтримує талановитих іноземних студентів, надає можливість майбутнім лідерам навчатися у США з метою поглиблення знань та вивчення культури і традицій Сполучених Штатів Америки.

Учасники програми навчатимуться протягом одного семестру без отримання ступеня в Сполучених Штатах за будь-якими спеціальностями. Окрім того, вони зобов'язані пропрацювати не менш 20 годин у якості волонтерів.

Програма Global UGRAD передбачає наступне фінансове забезпечення: оплату проїзду учасників програми до/із США, навчання в американському університеті, проживання та харчування, медичне страхування, необхідні підручники та щомісячну стипендію.

Вимоги до кандидатів:

  • мати українське громадянство та проживати в Україні на час проведення конкурсу;
  • бути старше за 18 років на момент початку навчання у США;
  • не бути студентом випускного курсу приватного або державного вищого навчального закладу;
  • володіти англійською мовою на рівні, достатньому для навчання та спілкування в англомовному академічному середовищі;
  • мати високий рівень академічної успішності;
  • мати можливість почати навчання у Сполучених Штатах з серпня 2016 року або січня 2017 року. Фіналісти конкурсу не можуть самостійно обирати дати програми чи відкладати участь у програмі на пізніший термін;
  • відповідати вимогам для отримання візи учасника програми обміну (J-1) для в’їзду до США;
  • мати медичне підтвердження можливості участі у програмі;
  • повернутися в Україну після завершення програми.

Кандидатам необхідно зареєструватися на сайті: worldlearning.org/ugrad щоб отримати доступ до інтерактивної системи заповнення анкет для участі у програмі. Кандидати повинні заповнити свою анкету, а також відправити рекомендаційні листи та інші документи онлайн.
До пакету документів входять:

  • Анкета для участі у програмі обміну (всі відповіді мають бути повними, всі поля мають бути заповнені англійською мовою);
  • Копія першої сторінки закордонного паспорту;
  • Два рекомендаційних листи з перекладом на англійську мову. Один рекомендаційний лист має бути від викладача чи наукового керівника з ВНЗ, другий лист може бути від іншого викладача, роботодавця, тренера, координатора колишньої програми обміну або від приймаючої родини. Члени сім'ї та друзі не можуть надавати рекомендаційні листи;
  • Копія залікової книжки чи витяг із залікової книжки. Документи мають бути перекладені на англійську мову та офіційно завірені навчальною установою, яка їх видала, або бюро перекладів;
  • Офіційна довідка із назначенням місця та курсу навчання студента (із неофіційним перекладом);
  • Атестат про закінчення повної середньої освіти для студентів першого курсу навчання (з перекладом на англійську мову, офіційно завіреним навчальною установою або бюро перекладів);

Кандидатам БАЖАНО подати:

  • Офіційний сертифікат тесту TOEFL. Допускається, що на момент подання документів цей тест ще не складений;
  • Додаткові документи (сертифікати, грамоти, тощо).

Кінцевий термін подачі заяв – 1 січня 2016 р.

ОГОЛОШЕННЯ